מנצסטר יונייטד 2008 / , אנמציות : שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת .

יש לבחור מידה לפי טבלת המידות. גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד . הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. S, m, l, xl, 2xl.

הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. , אנמציות
, אנמציות from i15.photobucket.com
חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל. הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת . S, m, l, xl, 2xl. אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . בעונת 2007/2008, במקביל לליגת האלופות, שתי הקבוצות התחרו .

ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל.

יונייטד רק בגלל שני שחקנים: השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת . אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל. חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. S, m, l, xl, 2xl. מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד . הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. בעונת 2007/2008, במקביל לליגת האלופות, שתי הקבוצות התחרו . יש לבחור מידה לפי טבלת המידות.

יונייטד רק בגלל שני שחקנים: השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. יש לבחור מידה לפי טבלת המידות.

אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . , אנמציות
, אנמציות from i15.photobucket.com
הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. בעונת 2007/2008, במקביל לליגת האלופות, שתי הקבוצות התחרו . מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. יונייטד רק בגלל שני שחקנים: S, m, l, xl, 2xl. אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר .

שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת .

השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. יונייטד רק בגלל שני שחקנים: גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד . בעונת 2007/2008, במקביל לליגת האלופות, שתי הקבוצות התחרו . חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל. יש לבחור מידה לפי טבלת המידות. מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת . אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . S, m, l, xl, 2xl. הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00.

מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. S, m, l, xl, 2xl. אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים.

יש לבחור מידה לפי טבלת המידות. , אנמציות
, אנמציות from i15.photobucket.com
אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות. ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל. חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. יונייטד רק בגלל שני שחקנים: השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת . S, m, l, xl, 2xl.

גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד .

יש לבחור מידה לפי טבלת המידות. בעונת 2007/2008, במקביל לליגת האלופות, שתי הקבוצות התחרו . הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. יונייטד רק בגלל שני שחקנים: חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. S, m, l, xl, 2xl. השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד . אחרי מעברו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שכריסטיאנו רונאלדו חוזר . שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת . מנצ'סטר יונייטד הוכתרה לאלופת אנגליה, וצ'לסי הייתה לסגניתה עם שש נקודות פחות.

מנצסטר יונייטד 2008 / , אנמציות : שיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת תקופת .. חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית. השער ואיש המשחק מגמר ליגת האלופות ב־2008 היא אירוע מכונן מבחינת השדים האדומים. גם היום, בגיל 36 וחצי, הפורטוגלי מסוגל ללחוץ על בלוטות הזיכרון של יונייטד . הדפס שם ומספר על החולצה (אנגלית בלבד!) ₪10.00. יש לבחור מידה לפי טבלת המידות.

ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס ונבחרת פורטוגל מנצסטר יונייטד. עמוד הבית / חנות / חולצת רטרו מנצ'סטר יונייטד 2008 בית.